NOTIS

Assalamualaikum Wbr. Dengan ini di isytiharkan bahawa bermula 12hb Disember 2010....blog ini telah menjadi Blog Rasmi Persatuan Penduduk Saujana Rawang (PPSR) dan bukan lagi blog bola jaring bagi kaum ibu. Segala aktiviti bola jaring dari kaum ibu telah diserapkan ke dalam aktiviti Persatuan Penduduk Saujana Rawang. (PPSR). Bermula saat ini....Penduduk Saujana Rawang perlu menjadikan blog ini sebagai medium untuk mengetahui segala perkembangan terkini dan sebagai ruang menyampaikan informasi secara rasmi dari Persatuan kepada penduduk Saujana Rawang. Harap Maklum

About Me

My photo
Selangor Darul Ehsan, Malaysia
Saujana Rawang adalah sebuah penempatan terancang yang akan dinaiktaraf sebagai bandar oleh pemaju bersebelahan dengan Bandar Country Homes di Rawang. Mulai 29hb Disember 2010, segala informasi yang dimuat turun sebagai Entry di blog ini HANYA diperolehi dari Setiausaha Persatuan Penduduk Taman Saujana Rawang sahaja. Harap maklum.

Followers

Saf Kepimpinan Dan AJK-AJK Persatuan Penduduk 2010-2012

Assalamualaikum Wbr.

Di sebelah kiri adalah gambar Pimpinan-Pimpinan dan juga AJK-AJK PPSR mengikut Portfolio masing-masing bagi memudahkan penduduk berurusan.

Saturday, February 19, 2011

BERMULALAH KELAS MENGAJI..

Assalamualaikun...wbt..

Pada 19hb feb sabtu kelas mengaji telah pun berjalan dengan lancar sepertimana yang telah dirancangakan sebelum ini. Walaupun tak semua yang hadir tapi kelas mengaji tu tetap menyeronokan, kepada yang tidak dapat hadir kali ini datanglah pada kelas pengajian yang akan datang nanti.

Kebetulan pada hari yang sama puan Ila telah menjemput datang kerumahnya untuk membuat pemeriksaan kesihatan yang dilakukan oleh kakak beliau iaitu kak Myrose.


Kelas megaji akan datang diadakan pada sabtu depan iaitu 26hb februari  bertempat dirumah kak ita di no 58 jalan SR2/1A.kelas seperti biasa iaitu pada jam 2 petang. Mohon membawa sedikit juadah untuk minum

Gambar-gambar yang sempat dirakamkan,,,,















No comments: