NOTIS

Assalamualaikum Wbr. Dengan ini di isytiharkan bahawa bermula 12hb Disember 2010....blog ini telah menjadi Blog Rasmi Persatuan Penduduk Saujana Rawang (PPSR) dan bukan lagi blog bola jaring bagi kaum ibu. Segala aktiviti bola jaring dari kaum ibu telah diserapkan ke dalam aktiviti Persatuan Penduduk Saujana Rawang. (PPSR). Bermula saat ini....Penduduk Saujana Rawang perlu menjadikan blog ini sebagai medium untuk mengetahui segala perkembangan terkini dan sebagai ruang menyampaikan informasi secara rasmi dari Persatuan kepada penduduk Saujana Rawang. Harap Maklum

About Me

My photo
Selangor Darul Ehsan, Malaysia
Saujana Rawang adalah sebuah penempatan terancang yang akan dinaiktaraf sebagai bandar oleh pemaju bersebelahan dengan Bandar Country Homes di Rawang. Mulai 29hb Disember 2010, segala informasi yang dimuat turun sebagai Entry di blog ini HANYA diperolehi dari Setiausaha Persatuan Penduduk Taman Saujana Rawang sahaja. Harap maklum.

Followers

Saf Kepimpinan Dan AJK-AJK Persatuan Penduduk 2010-2012

Assalamualaikum Wbr.

Di sebelah kiri adalah gambar Pimpinan-Pimpinan dan juga AJK-AJK PPSR mengikut Portfolio masing-masing bagi memudahkan penduduk berurusan.

Tuesday, December 7, 2010

Saf-Saf Kepimpinan AJK Penaja Penduduk Saujana Rawang Sesi 2010-2012

Assalamualaikum Wbr.

Inilah dia gambar yang sempat diambil semasa Mesyuarat Agung Penaja Persatuan Penduduk Taman Saujana Rawang yang telah diadakan baru-baru ini.  Sila lihat haribulannya pada posting yang lepas.

dari kini, Setiausaha : Sdr Zulkifli, Sdr. Shah Nor, Sdr. Kamaruzaman, Mejar (B) Alias, Sdr. Mamu@Sefor, Sdr Chalok@Azizan, Sdr Fitri dan Timb. Setiausaha : Sdr Irham. 

YDP : Sdr Kamaruzaman terpilih lagi walaupun ditolak berkali-kali oleh beliau.....tetapi Penduduk TSR yg hadir...90% masih memerlukan khidmat beliau bagi sessi 2010-hinggalah yang akan datang......sedang berucap 

Mamu - "Teh Tarik satu !!!".......daging kari mamak.....kejap lagi siap...!!! hahaha  Lawak laa..

Semua sedang tekun mendengar taklimat dari YDP yang terpilih lagi. Syabas diucapkan. Berikan sokongan ikhlas anda kepada beliau.


Ahli Jawatankuasa Baru sesi 2010.  Dari Kiri ; AJK Hal Ehwal Kaum - Norain, (En. Ah Heng -tiada dlm gambar) AJK Muslimat : Pn. Rosita Jalil, Penolong Bendahari : Pn. Nora Ariffin, Bendahari : Pn. Mainor Zalila, Timb YDP : Sdr Shah Nor, YDP : Sdr Kamaruzaman, AJK Infrastruktur : Mejar (B) Alias, AJK Kebajikan : Sdr Mamu @ Sefor, AJK Sukan &  Rekreasi : Sdr Chalok@Azizan, Belakang speaker berbaju kuning AJK Wakil Lorong 2/1C dan D: Sdr Fitri, AJK Keselamatan : Sdr Solehuddin  

Berilah sokongan padu kepada AJK AJK baru yang tuan puan pilih ini.  Ini adalah pilihan tuan puan.  Mereka  berkhidmat tanpa gaji dan bayaran seperti ADUN atau YB-YB dari parti politik yang lain.  Segala keringat yang keluar dari tubuh badan mereka, segala wang, barang-barang, masa dan pengorbanan mereka ini bermesyuarat sampai malam.....semuanya sebagai amal jariah hidup di dunia ini. Semoga Allah jua lah yang membalas kebaikkan mereka bagi memakmurkan Taman Saujana Rawang ini.

Janganlah kita komen dan cerca mereka di facebook seperti yang berlaku pada AJK Sessi 2008-2010 dengan berselindung disebalik komen-komen yang positif kononnya tetapi menguris hati AJK-AJK yang membacanya.  Hanya orang yang pengecut sahaja yang berbuat komen yang sedemikian.

Jikalau ada idea yang baik...kongsikan bersama dengan mereka...bukan tunjuk hebat di facebook dan mengumpat sana dan sini tetapi tidak mahu bergaul dengan masyarakat.  Jikalau benar-benar ikhlas marilah bekerja bersama-sama dengan mereka.  Kecil tapak tangan....Stadium Shah Alam kami tadahkan.

AJK-AJK Sessi 2008-2010 yang gugur ialah

1.   Penasihat Persatuan : Sdr Arif
2.   Timbalan YDP : Sdr. Aminuddin Mohd Diah
3.   Setiausaha : Sdr Faizal
4.   Timbalan Setiausaha : Sdr Zamri
5.   Bendahari : Hj Adnan
6.   AJK Keselamatan : Mudzaffar
7.   AJK Muslimat : Semua Isteri AJK membantu (ribuan terimakasih yang tidak terhingga. Moga Allah sahaja yang membalasnya)
8.   AJK Infrastruktur :   Tidak aktif
9.   AJK Agama : Hj Zainal
10. AJK Antara Kaum :  Tidak aktif.

AJK- AJK Sessi 2008-2010 yang dikekalkan menerajui Kepimpinan TSR Sessi 2010-2012 dan bertukar Portfolio ialah

1.   YDP :   Sdr. Kamaruzaman - Kekal
2.   AJK Kebajikan :  Sdr Irham - dipilih sebagai Timb Setiausaha
3.   AJK Sukan : Sdr Chalok@Azizan - Kekal

AJK-AJK baru yang dipilih bagi menerajui TSR Sessi 2010-2012

1.  Timbalan YDP              : Sdr Shah Nor Bin Ahmad
2.  Setiausaha                   : En Zulkefli Harun
3.  Bendahari                    : Pn Mainor Zalila 
4.  Timb Bendahari           :  Pn Nora Ariffin
5.  AJK Infrastruktur          : Mejar (B) Alias
6.  AJK Keselamatan        : Sdr Soleh
7.  AJK Kebajikan             : Sdr Mamu@Sefor
8.  AJK Muslimat               : Pn. Rosita Jalil
9.  AJK Antara Kaum        : Norain
10. AJK Antara Kaum       : En, Ah Heng


Wassalam
Deensasa Panglima7
Adakah sama.... perbandingan "orang yang duduk dengan orang yang berdiri" ???  Fikirkan.
Selamat Bertugas.....

No comments: