NOTIS

Assalamualaikum Wbr. Dengan ini di isytiharkan bahawa bermula 12hb Disember 2010....blog ini telah menjadi Blog Rasmi Persatuan Penduduk Saujana Rawang (PPSR) dan bukan lagi blog bola jaring bagi kaum ibu. Segala aktiviti bola jaring dari kaum ibu telah diserapkan ke dalam aktiviti Persatuan Penduduk Saujana Rawang. (PPSR). Bermula saat ini....Penduduk Saujana Rawang perlu menjadikan blog ini sebagai medium untuk mengetahui segala perkembangan terkini dan sebagai ruang menyampaikan informasi secara rasmi dari Persatuan kepada penduduk Saujana Rawang. Harap Maklum

About Me

My photo
Selangor Darul Ehsan, Malaysia
Saujana Rawang adalah sebuah penempatan terancang yang akan dinaiktaraf sebagai bandar oleh pemaju bersebelahan dengan Bandar Country Homes di Rawang. Mulai 29hb Disember 2010, segala informasi yang dimuat turun sebagai Entry di blog ini HANYA diperolehi dari Setiausaha Persatuan Penduduk Taman Saujana Rawang sahaja. Harap maklum.

Followers

Saf Kepimpinan Dan AJK-AJK Persatuan Penduduk 2010-2012

Assalamualaikum Wbr.

Di sebelah kiri adalah gambar Pimpinan-Pimpinan dan juga AJK-AJK PPSR mengikut Portfolio masing-masing bagi memudahkan penduduk berurusan.

Friday, May 14, 2010

NETBALL DITANGGUHKAN

Salam semua,

Sekadar pengumuman ringkas,

Permainan dan latihan harian/mingguan bola jaring di TSR akan ditangguhkan buat sementara waktu untuk menghormati majlis bacaan Yasin selama 44 hari anjuran penduduk TSR. Semua latihan dan perlawanan akan dikemas kini semula di dalam blog kemudian.

Terima kasih di atas sokongan semua yang tidak berbelah bahagi. Yang baik itu datangnya dari Allah STW dan buruk itu dari diri saya dan kita semua.


rohiez
...........................................................

2 comments:

salzahari said...

Saya bangga dgn blog taman ini..Sekurangnya kita tahu persatuan penduduk tgh aktif.Namun sedikit terkilan kerana tidak tahu menahu dari awal kewujudan blog ini! Patutlah selama tahun ini byk antara kami rasa tersisih dan ketinggalan dgn aktiviti taman (tiada jemputan secara menyeluruh/flyers).
Sbg cdgn,moga diperkemaskan lagi promosi kewujudan blog dan aktiviti taman secara flyers krn tidak semua rumah ada Internet/ kerja pejabat dan ada di rumah setiap ptg...

Saujana Rawang, said...

thanks sal...

boleh tahu rumah sal yg mana satu tak?. so far kami dah berusaha menjemput seluruh geng taman utk semua aktiviti like makan2, netball, volleybal, kenduri2 dan sbginya. ada antara ajk yang pegi menjemput dr rumah ke rumah, tp bukan semua ada dirumah pd siang hari. jadi kami juga mengharapkan agar penduduk baru dapat memperkenalkan diri dgn warga taman. Sebahagian besra dr kami juga bekerja, jadi blog, facebook dan sms menjadi medium perhubungan utama. so far ramai sgt geng taman komunikasi dgn FB. harap sal dapat joint dan sebarkan pd jiran k.

rohie