NOTIS

Assalamualaikum Wbr. Dengan ini di isytiharkan bahawa bermula 12hb Disember 2010....blog ini telah menjadi Blog Rasmi Persatuan Penduduk Saujana Rawang (PPSR) dan bukan lagi blog bola jaring bagi kaum ibu. Segala aktiviti bola jaring dari kaum ibu telah diserapkan ke dalam aktiviti Persatuan Penduduk Saujana Rawang. (PPSR). Bermula saat ini....Penduduk Saujana Rawang perlu menjadikan blog ini sebagai medium untuk mengetahui segala perkembangan terkini dan sebagai ruang menyampaikan informasi secara rasmi dari Persatuan kepada penduduk Saujana Rawang. Harap Maklum

About Me

My photo
Selangor Darul Ehsan, Malaysia
Saujana Rawang adalah sebuah penempatan terancang yang akan dinaiktaraf sebagai bandar oleh pemaju bersebelahan dengan Bandar Country Homes di Rawang. Mulai 29hb Disember 2010, segala informasi yang dimuat turun sebagai Entry di blog ini HANYA diperolehi dari Setiausaha Persatuan Penduduk Taman Saujana Rawang sahaja. Harap maklum.

Followers

Saf Kepimpinan Dan AJK-AJK Persatuan Penduduk 2010-2012

Assalamualaikum Wbr.

Di sebelah kiri adalah gambar Pimpinan-Pimpinan dan juga AJK-AJK PPSR mengikut Portfolio masing-masing bagi memudahkan penduduk berurusan.

Sunday, March 14, 2010

'COURT' BOLA TAMPAR PUN ADER.. FERRRR

........

Walaupun blog ini dicreated oleh hot mama ( Credit utk awak yer Sri..:) ), dengan kerjasama hot2 mama di sebelah dan di belakang rumah.. (ehh ehh cun2 jer kan..) tapi kami tetap tak melupakan aktiviti kaum bapa yang so far banyak juga menyokong aktiviti kami di taman ni.

bermula dengan sukan sepak takraw... uhh macam dah sejarah tu. Tapi sepak takraw antara aktiviti awal merekala. main pun kat depan row rumah kosong je masa tu. Namun semangat tu kena pujila. kemudian mereka main badminton jugakkk. agak2 menangislah penjaga dewan tu menengokkan level ketereran mereka ni. satu yang aku respek, mereka sanggup kongsi duit untuk sewa dewan dan kongsi kereta menuju ke destinasi... cuma rasanya tak sempat nak bertournament la. lepas tu ada pulak aktiviti berbasikal... dari sorang ke sorang, dari rumah ke rumah... masing2 dah ada basikal. kira kalau nak joint leTour DeLangkawi tu..slow jer la... (sebagai penyokong la..) Basikal pun dah ada macam2 nama dah.. ada basikal gunung, basikal kucing, basikal batu, basikal batu keras... dan macam2 nama lagikla. dah tu macam2 kaler pun ader. khabarnya.. mereka ni selalu jugak berbasikal pada hujung minggu. Jauh sungguh mereka berbasikal... hingga ke ---------> Tasik Puteri... ferrr. cayerlah.. (jauh ke tasik puteri tu hehe).. yerlah... dalam menempuh 'Mid Life Crisis' ni adalah sangat penting untuk mereka terus menguji tahap stamina yang masih dikongkong oleh badan. hehe. (jangan maraa aaa..). Tapi lepas berbasikal baekk punyerr pekena roti canai dan teh tarik... apa cerr..

Dan sekarang ni.. mereka dah ada satu lagi game baru. nak tahu apa... volleyball... khabarnya ada beberapa spiker kebangsaan... ada bekas jurulatih dan ada juga peminat hard core volleyball. agak dasyat jugak tu.... mereka pun bekerjasama untuk menyiapkan court yang boleh tahan jugakler... DIY kan.

Inilah rupa court volleyball mereka. Not bad untuk permulaan. kannn..






Ini view dari angle untuk mula serve... pun not bad..




Kira depan rumah jerla... lepas main... boleh terus sampai ke rumah tanpa perlu mengeteh ataupun bersidang dulu... bagus jugak kan.

Tapi kenapa court ni kosong... ermmm musim cuti ni kan. court pun bercutilah jugak. khabarnya friendly match pertama ialah antara Amana dan Zanti. dan dari rumors dan gosip2 yang didengari..team Amana saja nak bagi kemenangan tu pada Zanti... hehe. Betulker Amana..?

So kita tunggulah match mereka yang seterusnya... dan kami kaum mama ni akan terus menyokong jugak.. cuma pom-pom girl tu tak mainla... hehehe. Gud luck utk volleyball yerk.

Peace

Rohiez

.....................................................................................




No comments: